QRB1.jpg (6127 bytes)

ISOPOINT QCS    

דף הבית

תחומי היעוץ

דפי מידע

צור קשר

יועצים להסמכה וניהול מערכות איכות

 

מוטיבציה  

.גורמי כשל במוטיבצית העובדים למעורבות ושיפור תהליכים

.העובד חש כי מדיניות, מטרות וצמיחת הארגון הנם עניין ההנהלה בלבד

לעובד תמונה מצומצמת וחלקית של התהליכים בהם הנו מעורב. אינו מודע או מבין את השפעת פעולותיו על איכות המוצר, ו/או שביעות רצון הלקוח. אינו מודע .לחלקו בתוך התהליך הכולל

.העובד מבצע עבודתו בהתאם להוראות הנקבעות על ידי אחרים. הוא אינו שותף או מתוקשר ליוזמה, לשיקולים ולתכנון

.העובד נמנע מלדווח אודות כשלים, תלונות ותקלות

.העובד אינו מבטא את יכולותיו והפוטנציאל האישי שלו בייזום שיפורים ביעילות ואפקטיביות התהליכים

.העובד אינו לוקח אחריות, ואין לו תחושת שייכות או עניין בהתפתחות העסקית של החברה

.עובדים מנועים מלבטא קונפליקטים. אי-הסכמות בדיונים מסתיימות במהירות על ידי "כניעה" של צד אחד

.זיהוי תופעות מהסוג המפורט לעיל עשוי להוות רקע לייזום שינוי בתרבות התקשורת הפנימית בחברה

לדף מוטיבציה מאסלו           לדף מוטיבציה הרצברג           לדף מוטיבציה: סטיבן רייס

הבהרה :  השימוש במידע באתר זה הינו באחריות המשתמש בלבד. אין להסתמך על התכנים והמידע המפורסמים באתר כמקור רשמי. אין להתייחס למידע כייעוץ, או ככלים למיסוד מערכות איכות בארגון. מיסוד מערכות איכות מחייב העמקה בהבנת הדרישות ובחירה של כלים ושיטות בהתאם לסוגי התהליכים הספציפים בכל ארגון. כל הזכויות שמורות. אין להעתיק ואין לפרסם תכנים ומידע המופיעים באתר ללא אישור בכתב

J.E.